poniedziałek, 20 maja 2013

Początki zawsze trudne....

Witajcie, 
Moje, Moi czytelnicy - raczej przyszli niż obecni. Blog ten będzie o moich pasjach, chwilach ulotnych radosnych i smutnych, o żarełku co w garach bulgoce, o miksturach parujących co uatrakcyjniają moja fizyczną postać. O Książkach, które wzbogacają moje życie, o muzyce która mnie otacza, o miejscach które odwiedzam, odwiedziłam i pragnę zobaczyć. 


Tak bardzo chciałabym tym wpisem Was oczarować, zaczarować, tj. robią to inne Blogerki, które od kilku miesięcy nieśmiało podglądam. Dodam że nie znam się na etykiecie, konkursach, wymiankach tutaj gdzieniegdzie obecnych, ale się poznam, zajmie mi to chwilkę :D 

Sądzę że pomożecie mi z ciężkimi początkami... będę się pytać, zaglądać i czytać.... 





To dla Was, azalia z mojego mikro ogródka, niestety, nie tego roczna, w tym roku, po okrutnej zimie i zębach psa mego Małża,,,, ledwo co odbija od ziemi. 

2 komentarze:

  1. Powodzenia w blogowym świecie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow - Dziękuje, To mój PIERWSZY Komentarz, mam nadzieję że nie ostatni :)

    OdpowiedzUsuń